onsdag 2 oktober 2013

Att träna

Nu när jag har kommit igång med träning igen så märker jag hur bra det är och hur bra jag mår av det, för en gångs skull någonting som inte gör att jag får ångest, blir stressad över osv. Det är vääääldigt skönt, skönt att göra något man känner sig glad över att få göra. Nu är jag i tillståndet där man vill träna jämt, men det är ju inte helt möjligt. Visserligen är det bra med träning men kroppen måste ju också få hänga med och få vila. Det är just det som blir det svåra men jag tänker att jag får försöka ta en promenad ibland, nöja mig med det, jag går ju faktiskt till lite olika ställen varje vecka så det är väl inte ett så himlarns stort problem att få det gjort. Längtar efter mina nya skor faktiskt, springa en lite tur då och då är ju nästan som en promenad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar