tisdag 11 december 2012

High tech

Jag är ganska cool just nu (fast man använder tydligen inte uttrycket 'cool' längre, det har Peters brorson talat om), i alla fall om jag får säga det själv. Jag har nämligen införskaffat ett fodral till min ajj päd så att jag nu kan skriva mycket lättare, det lutar ju, så det är väldigt praktiskt tycker jag nu (dessutom är den snygg).

Annars? Nej, knappast någonting alls, jag ligger fast i min lilla svacka och orkar inte göra många knop.. Eller, det är snarare så att jag gör någonting och så blir jag så trött att ingenting känns bra sen. Jag har ju alltid femtiotre idéer i hjärnan, så kanske jag börjar med en grej, det går bra och liksom känns okej - sen, efter några timmar så är jag helt off igen. Ser saker som jag kan göra, t.ex. en stickning, men orkar som inte lyfta upp den och fortsätta. Jobbigt. Fast jag har ju mått ganska så bra under en rätt lång period så jag får ju vara glad för det, men jag längtar tills vi landat i etuna nästa fredag, då är det lättare att ta det lugnt och kanske läsa en bok. Kanske ligger jag kvar där tills Peter börjar jobba igen och vi verkligen m å s t e åka hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar