onsdag 26 december 2012

Julens bravader..

Jag fortsätter min high tech-stil, nu har jag installerat blogger-appen på paddan så att jag kan skriva här också (det gick inte att skriva via den vanliga webbversionen). Visst är jag cool? (Jag säger inget om att jag råkade bestämma mig för att uppdatera telefonen och glömde bort att den startar om och min pinkod ligger - just det - hemma).

Julafton har nu passerat, om ni inte märkte det. Vi hade en alldeles lagom mysig dag, Kalle Anka, mat glada barn julklappar och knäck. Jag fick en gitarr av Peter! Jag har velat ha en väldigt länge men det har inte riktigt kommit i första hand, nu är det bara att stämma den innan jag kan börja lära mig ackord så att jag i förlängningen blir en välkänd och välbetald artist. Peter gav mig också en Aladdin-mörk choklad-ask, han vet exakt vad jag uppskattar! Som tur var fick jag en el-tandborste av min svärfar så att jag kan ta hand om mina tänder. Idag ska vi över till svägerska, svåger och det två gulliga systerdöttrarna, det är dags för dem att tillsammans med sväronen planera sin Thailands-resa, jag och Peter får sitta och sukta bredvid.

Mitt mående har väl varit sådär kan man säga, det tar ju mycket kraft och ångesten och tröttheten har ju den konsekvensen, det gör ju också att jag tar mer mediciner och det i sin tur ökar tröttheten. Det ständiga funderat kring vad som är bäst, vilket alternativ som är mest passande.. Sova eller inte sova, vara pigg men ha ångest osv. Trots att jag har haft de här problemen ganska länge nu så vänjer jag mig aldrig, man reagerar så olika av samma eller liknande situationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar