tisdag 19 november 2013

Då får vi se då

Idag har jag varit ute och joggat igen, det är j-ligt segt innan man väl kommer igång alltså.. På förmiddagen var jag i butiken och jag bara fasade över att behöva komma hem och sen behöva ut igen. Men. När jag stretade uppför den sista backen kände jag att det skulle bli riktigt gött att komma ut (och om man känner det så när man drar sig upp med tunga kassar och väska, då måste det ju vara okej). När man går omkring och mår dåligt (på det deppiga sättet) så känns det i alla fall skönt att få lite rensat i bollen. Nu ska jag dessutom hoppa in i duschen vilket ju också faktiskt är en del av grejen med löpning, därefter väntar en kväll i ensamhet då Peter är i Stockholm med skolan. Jag passar på att ha en liten minijulig kväll med risgrynsgröt, pepparkaksskorpor och julmust (samt ett besök av Ben och Jerry som avslutning 😉). 

1 kommentar:

  1. Så duktig du är med joggen, jag har slöat de senaste veckorna, får ta nya tag kommande vecka! :-D Å ja, de vita renarna är i porslin och inköpt på rusta för si så där 5-6 år sedan för lite och inget, så de tror jag inte finns kvar att få tag på. däremot finns vita hjortar i porslin från housedoctor på webbshoppar, sök på nätet finner du säkert! KRAM

    SvaraRadera