lördag 11 maj 2013

Lördag

Nu är det minsann lördag igen! Det innebär Smålands längsta loppis i Tranås, hela Storgatan lång, spännande! Vi ska ta oss ner en vända, framförallt för att jag ska hämta mina bilder som var med i fototävlingen, jag hoppas att jag ska få den medalj jag förärades för min tredjeplats men vi får väl se hur det blir med det.. Apropå loppis funderar jag på om det smidigaste för oss är att ha en liten flyttloppis i trädgården, eller i källaren där en hel del av grejerna väl finns. Bra också om det regnar! 

Igår var vi i Jönköping och kollade på Identity thief, en film med min favorit Melissa McCarthy i en av huvudrollerna. Den var sådär småputtrigt mysig, i det mesta rätt förutsägbart men ändå inte riktigt. Det var jag och Peter samt fyra till som satt i salongen på 76 platser, det var riktigt gött, kunde slänga ut benen på armstöden på stolen framför t.ex. och det är ju oerhört skönt att slippa fälla ihop dem i gången. Fortsättningsvis ska jag alltid gå på bio dagtid på vardagar, perfekt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar