lördag 4 maj 2013

Stolar är livet

Igår var det ett par här och kollade på lägenheten, de verkade vara väldigt positiva så förhoppningsvis tar de den och vi kan förmodligen komma överens om hur vi ska göra för att vi ska få flytta ut så tidigt som möjligt (och de in), det är alltid bra om man slipper betala dubbla hyror. Jag försöker sortera ut och kränga lite prylar - det är så bra om man kan få någon att ta hand om ens prylar, speciellt om de absolut kan användas ett tag till även om jag (för det är oftast jag i det här fallet) tycker att det finns bättre grejer. I det här fallet har jag fått tag på två furustolar (ska målas) att ta hand om istället för våra från Ikea som jag tycker är lite väl skraltiga, jag tror alltid att de ska gå sönder när jag sitter på dem. Sen har vi ytterligare fyra stolar, Peter säger släng medan jag säger sälj, man förlorar ju knappast på att försöka i alla fall, herregud, det är ju bra om man går +/- 0 tycker jag. Det är tur att jag inte har något liv i övrigt så att jag kan anstränga mig lite i den mån jag orkar (för det tar ju faktiskt en del tid och ork i anspråk även om man tänker att det är lätt, tider och möten som ska passas osv.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar