söndag 15 december 2013

Julkänslan? Hallåååå...

Alla verkar ju ha julkänsla ser jag i bloggarna jag läser. Jag vet inte vart min har tagit vägen? Verkar vara helt bortblåst, jag vet inte vad det beror på. På onsdag ska jag emellertid baka marsipangodis på skapandet, det kanske ger lite mer feeeeeeling, kul ska det bli i alla fall, och bra för att marsipanen jag köpte för att göra lite blommor på mammas tårta när hon fyllde år kommer att gå åt. 1,5 kg är ju inget man bara äter upp en fredagkväll även om man (som jag) tycker att marsipan är jättegott. I morgon verkar vara sista dagen som man ska skicka iväg julkorten, tror jag, jag har inte skrivit ett enda än men jag tänkte göra det idag - mina egenhändigt gjorda har jag dock inte så många av så det ska jag endast skicka till väl utvalda personer (så om någon här läser det här och sen bara får ett vanligt kort så vet ni vart ni befinner er på skalan ;-)). Väl utvalda i det här fallet betyder dock egentligen mest den närmaste familjen. Jag hinner ju inte göra så mycket mer under dagen idag - jag sov som en gris hela förmiddagen (!!!!!) och nu har jag läst lite bloggar, kollat lite på nätet sådär i största allmänhet, väntat på att min telefon ska bli laddad så att jag kan springa iväg på söndagens löprunda som jag faktiskt ser fram emot, det ska bli jädrigt gött faktiskt!



Är det någon av er som har sett programmet "Dog and Beth"? Det går på kanal 9 tror jag och har ni inte sett det så får ni leta reda på det i tablån - de är riktigt sköna människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar