tisdag 3 december 2013

Tisdag

Förra veckan drog jag ju upp vinterdäck och som resultat därav även alla kartonger och kassar som stod utanför - däcken hamnade bekvämt nog l ä n g s t in i källarförrådet när vi flyttade - och, som belöning fick jag: ryggskott! Toppen. Verkligen. Jag läste på och tänkte att det inte kunde vara någon större fara med ett lugnt joggpass. Joggpasset i sig gick väl okej, men sen fick jag ännu mer ont.. Igår var det fruktansvärt, jag hade antagligen vridit mig eller sträckt mig eller något för jag hade som kramp i hela ena sidan. Nu känns det bättre, men ryggar ska man ju vara försiktig med så jag tänker verkligen inte utsätta mig för rygg-dåligheter de närmaste dagarna. Till helgen ska jag med mamman till Stockholm så då vore det ju såklart trevligt om jag kan gå ordentligt.. 

Lite juligt har det dock hunnit bli här hemma:



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar