måndag 21 november 2011

Två

Jag har fått beställning på två stycken cupcakes(mössor). Det är ju roligt som bara den! Dessutom går det snabbt att göra dem, så det blir liksom inget betungande jobb eftersom jag ändå stickar. De här två ska dessutom bli storlek mindre, så då lär det bara säga svisch och så är de färdiga. På Skapandet på onsdag ska jag be vår lärare visa mig ett snajdigt sätt att förminska (och förstora) "receptet" så snart kanske jag kan starta en mindre fabrik. Tranås har ju Wigéns som framförallt är kända för studentmössorna (min egen kommer t.ex. därifrån) så det kan ju bli ett samarbete..

Fast nej. Jag vill ju göra det för att det är roligt. Bra är också att jag prickade in arbetet lagom tills det att Vartoftagarn har rea på garnet jag använder, så nu har jag klickat hem lite fler färger. Bra julklappar till små barn är det *hinthinthint*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar