fredag 11 november 2011

Hur svårt kan det va?

Apropå mitt föregående inlägg så kan jag efter eftermiddagen/kvällens handelstripp tala om att det verkar som att folk är lite korkade. MAN SYNS INTE NÄR MAN HAR MÖRKA KLÄDER I MÖRKRET! Jag kan inte räkna de tillfällen då jag hade kunnat köra på någon under denna korta lilla tripp och jag förstår verkligen inte att man är så korkad! Jag tycker att barnvagnsägare ofta är bättre på detta men nej, idag såg jag en som var helt dold (föräldern hade såklart ingen reflex heller). Hundägare är en annan kategori som brukar vara hyfsat bra på att ha reflexer på sina små sötingar men även där stötte jag på motstånd under färden. Jag tror jag ska lägga en peng på att trycka upp lite klistermärken och affischer som jag kan sätta upp runtom i staden.

Människor är korkade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar