tisdag 8 november 2011

Efterlysning:

- mina hörlurar till ajjfånen. Jag antar att de ligger på något smart ställe som allt annat som försvinner brukar göra så om du vet att du är bra på att hitta sådana smarta ställen - hojta gärna och ge mig förslag!!

- nya, roliga, bloggar. En del av de bloggar jag läser har lagt ner sig och det är tråkigt tycker jag och därför vore det roligt att hitta någon eller några nya och bra!

Själv tänkte jag ta mig en dusch och försöka mig på en promenad till staden, biblioteket och lämna böcker och kanske försöka hitta lite gamla kakformar. Men jag får se, just nu känns bara promenaden som tillräcklig för ungefär fem år framåt. Igår tänkte jag på att det måste hända någonting som gör att jag kan få må lite bättre någon gång snart. Jag klarar inte av att ha det så här, ska jag bara gå här och vänta och vänta, månad ut och månad in på att det vänder? Jag blir tokig, det känns som inte värt det. Ska ta upp det med prattanten på torsdag, det måste ju gå att göra någonting?

1 kommentar:

  1. Julgrupper, du får inte skriva så där, jag är ju så lättledd å vill nu bums göra julgrupper *ler*
    Nya roliga bloggar vore inte dumt, ett tips kan kanske var att vara någons fru? Det är en blogg jag läser till och från och som får mig att le. KRAM!

    SvaraRadera