fredag 23 december 2011

Dan före dan

Det ska vi fira med att gå på bio - vi ska gå och se "The girl with the dragon tattoo. Enligt kritikerna ska den vara strået vassare än den svenska versionen och den tyckte jag var jättebra. Lita på att jag talar om huruvida de har rätt..

lånad hos sf.se

När vi kom hit igår var det full fart på brorsönerna Ludvig och William. Och då menar jag full fart. Sväronen hade räknat med att de skulle åka hem mitt på dagen, men, så vart det icke.. De är ju väldigt charmiga och det är ju tur det. Senare dök även systern med döttrar upp så då fick jag snusa lite bebis ett tag. Och idag har jag nålfiltat klart en häst till storasystern (till bebisen alltså). Tyvärr fick nålen av på slutet = jag fick trycka lite mer och det blev inte helt bra, men den blev i alla fall klar. Det var tänkt att det skulle vara två, men, det föll ju när nålen gick av. 

Nu ska jag leta rätt på lite fler mönster på virkade bakelser som jag kan fixa under kvällen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar