fredag 9 december 2011

Inte riktigt lika illa

..som igår. Det är skönt. Ute lämnar vädret ungefär allting att önska, så jag slår mig ner här vid datorn (i sängen). Också skönt. Igår läste jag igenom den fräsiga taxfree-katalogen inför resan. Jag kan fortfarande inte fatta att man verkligen kan köpa ett minibar-paket?!? På riktigt?!? Jag tycker verkligen det är knäppt, man åker ju inte utomlands för att sitta på balkongen och pimpla drinkar? Inte för att jag har tänkt göra speciellt många knop när vi är iväg, jag tänker mest ligga på en solstol och läsa samt dricka fruktjuice-drinkar (utan alkohol) eller bara juice om det nu inte går att få utan (ingenting förvånar mig när det gäller det, längre). Ett glas vin eller så, när man käkar, möjligen. Däremot har jag siktat in mig på lite smink och parfymer, jag hittade en som ska dofta New York - ja, ni fattar ju själva - jag är hemskt sugen på den. Ska gå omkring och spraya över hela Tranås tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar