fredag 8 mars 2013

Kvinnodagen idag

Jojomänsan. Man borde kanske bry sig lite, engagera sig, skriva ett skarpt och på samma gång roligt inlägg. Typ. Eftersom jag inte orkar det kommer här istället en lista över saker jag funderar på idag:

- Borde vi inte åka till New York i alla fall?
- Jag vill åka till New York, det är ju liksom, New York!
- Peter fick ett mail från Strand (den stora second hand-bokaffären vi kan stanna i en hel dag, eller fler), är det ett tecken på att vi bör åka dit?
- Kanske vi kunde lyckas få tag på en biljett till en musikal?

..ja, det är väl typ det. Jag orkar visst inte tänka så mycket mer vad det verkar. Synd, det hade varit roligt. Fick för mig att jag skulle sitta här och vara kreativ, göra kort osv. men nu har jag landat i ett stadium av antiklimax. Tråkigt. Men kanske jag ska måla något istället? Jag saknar mina bokstavsstämplar (jag har lånat ut dem, de lär väl komma tillbaka så småningom, jag saknar dem inte så mycket annars - bara när jag kommer på saker som jag vill göra med bokstäver (och det vet man ju, man saknar inte kon förrän båset är tomt, det kan man vara säker på).

..sen undrar jag också, kommer jag att få ett påskägg i år?














(med ett en biljett till new york?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar