söndag 24 mars 2013

Tänder och böcker

Ni som har hängt här ett tag minns kanske att mina tänder har orsakat ett och annat bekymmer hål i plånboken, nu har det varit relativt lugnt ett tag så därför har nu en lagning gått sönder, som tur är är det en rotfylld tand så det gör ju inte ont, däremot gissar jag att det behövs en krona av något slag (jag vet inte så mycket om sådant egentligen, knappt så jag vet vad en krona egentligen är, jag vet bara att de finns). Inte så himla konstigt, jag vet att vi tog en chans när vi bara gjorde som man gör vid en vanlig lagning, hoppades på det bästa. Så, som sagt, nu är den trasig. Nu i helgen har ännu en tand gjort sig påmind, men jag vet inte riktigt om det är för att det är hål i den eller om det bara ilar extremt mycket, det gör inte alls ont utan spänner mer (och ilar), kan det vara något med en tandhals? Eller kan det bero på att jag biter ihop så mycket på nätterna? Det känns när jag tar av bettskenan nämligen.. Har ni en aning så är jag inte den som tackar nej till ett schysst tips! (Och jag ska ringa till tandläkaren såklart).

I övrigt har jag inte så mycket att meddela, det har jag förvisso sällan, men i alla fall. Jag fyndade en bok på rean, till halva priset - 34,50, nämligen den här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar