tisdag 10 september 2013

Jorå, såatt'ehh..

Är det inte typiskt så säg.. När man väl har kommit igång, man känner att jo, den här träningsformen kan jag vänja mig vid (jogging) och man hittar ett pass på gymmet som också är kul (spinning), DÅ blir man förkyld! Jag som a l d r i g blir sjuk! Jag kände i fredags att det började krypa i halsen men hoppades att det bara var tillfälligt. Det var det ju då tydligen inte för jag är fortfarande sjuk och det verkar som att jag fortfarande har lite feber även om jag tror den kommer att försvinna snart, ni vet det där sista vajandet fram och tillbaka. Jag trodde att jag skulle vara pigg och fräsch idag liksom, det har ju gått tre och en halv dag, jösses. Men i morgon, i morgon är det nog bra igen!! Under tiden pysslar jag med lite av varje, lite kort, lite resesurfing på nätet och kanske ska jag ta mod till mig och göra höst här på bloggen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar