måndag 30 september 2013

snabbtochlätt

Min löpningsträning går bra, tyvärr har jag råkat ut för att mina benhinnor säger ifrån så jag har blivit tvungen att köpa ett par bättre skor - det hade man väl kanske kunnat räkna ut att jag inte skulle kunna springa i ett par pjucks för 200 men, man vet ju aldrig, ibland kan ju under ske.. Så icke nu alltså, de nya härligheterna ska väl vara på g snart hoppas jag, jag vill faktiskt ut och springa (det trodde jag ju aldrig när jag började)! Istället ska jag idag (typ om fem minuter) hoppa iväg och spinna en stund, det ska bli skönt eftersom helgen med svärons-besök inte resulterade i nyttigheter direkt. Men spinning är roligt det med, bra konditionsträning och kul, cykelsadlarna är betydligt skönare än de som man ska (kan) värma upp på i själva gymdelen och det känns ju som en bra fördel! Idag har jag också ett färgglatt linne på mig, turkost och glatt! Wohoooooo - här kommer jag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar