tisdag 24 september 2013

Transformer

Nu ska jag gå in på vecka fyra i min löp-app. Detta innebär följande: 5 minuters promenad (uppvärmning) och därefter: Spring tre minuter, gå 90 sekunder, spring 5 minuter, gå 2,5 minuter, spring 3 minuter, gå 90 sekunder och spring 5 minuter. Observera att med "spring" menar jag snarare jogga/halvsläpa mig framåt utan att gå. Sådet...

Jag spinnade igår också, vill jag bara tala om, och jag kände mig nästan lite pigg och inte alls mör när jag gick därifrån. Det betyder ju naturligtvis att jag kan lägga på lite mer nästa gång. Till exempel så stod jag upp hela tiden när man skulle stå, det har jag inte gjort tidigare. Mhm, mhm. Vi var på utflykt med skolan och jag trodde att jag skulle komma hem i god tid, typ vid tre, så att jag hann äta och byta om osv. Det gjorde vi inte, så jag fick ringa Peter så att han kunde fara ner med bilen och hämta mig, ge mig en smörgås och skjutsa mig till gymmet så att jag duktigt kom i god tid.. Ironiskt nog var instruktören försenad.

Jösses Amalia, inte trodde jag att jag skulle skriva så mycket om att träna, tänk om jag har blivit jättetränig helt plötsligt, typ så att jag vill träna lite på hotellets gym när vi är i New York? Alltså, visst, det kan väl finnas en poäng i att träna även när man är på semester, men i New York är det ju så mycket man vill hinna med att en timme eller två på gymmet är ett riktigt, seriöst alternativ. Å andra sidan så går man ju rätt mycket, så det jämnar väl nästan ut sig i slutänden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar