fredag 6 september 2013

Uppladdning

Efter förra veckans benhinneont så har jag den här veckan legat lite lågt med mitt löpschema, men, jag drog och sprang vid motionsanläggningen där det ju finns olika långa spår.. Jag körde ett som var tre kilometer, sprang kanske, ungefär 2,5 av dem och det är jag nöjd med även om jag inte sprang fort, men herregud vilka kassa spår! Det märktes att orientering var prio ett, det kan jag säga.. Jag inbillade mig att det skulle vara som jag är van vid, spån-spår om ni fattar, inte en smal stig där man måste jogga ut i spenaten, alternativt stanna helt om det kommer en hurtigare löpare (i mitt fall ganska troligt). Det måste ju finnas fler alternativ som jag inte sett. Eller? Måste utforska det där lite mer noggrant tror jag, via en karta t.ex. 

Nu har jag laddat upp mig med en liter vatten så nu drar jag ut i värmen och bränner en runda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar