måndag 27 december 2010

Tråkigt

Jag har verkligen kommit till ett hopplöshetshål. Eller. Jag vet inte om man kan kalla det det heller, men just nu är allt bara så jädra tråkigt och tungt och jobbigt. Sova är det enda jag verkligen, verkligen känner att jag VILL göra. Stämningen är på topp alltså. Imorgon ska jag till Jönköping och träffa mina vänner - såklart är själva grejen väldigt rolig och antagligen kommer det gå bra när jag väl är DÄR, men, fasen vad jag känner att det drar energi.. Tänk om jag kommer att få en sån där gigantisk elräkning någon gång i februari??



Om jag käkar en macka nu så kanske jag kan gå och lägga mig vid nio.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick det bra i jönköping med kompisarna!

    Sv. Tack så mycket. Det känns både spännande och skrämmande allt det här nya som ligger framföre en nu =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det vänt å det känns bättre nu, å haka gärna på å gör en årskrönika du med <3 STOR kram

    SvaraRadera