fredag 13 juli 2012

ah, just'e, jag glömde rubriken

Man kunde kanske tro att jag försvunnit helt. Det har jag inte - jag har ju varit på semester. Innan vi åkte fick jag klart det album som svärfar skulle få, jag gjorde ju ett från resan. Nu har jag blivit så inspirerad att jag nästan tänker ta och fixa klart det album jag började med efter att vi varit i New York första gången - det vill säga 2009. Man ska aldrig stressa!! Därefter borde väl det rimligtvis bli New York nr två, men det lär vi väl se så småningom, jag har tänkt att göra ett från årets sommar också. Det ÄR mycket roligare att ha foton i album! Man slipper ju sitta och visa alla bilder man tagit, på en gång, det är ju roligare att bara visa de fina.

För övrigt har jag i mitt huvud lagt upp en budget som börjar gälla ungefär i September, alltså den lön som kommer in i slutet av augusti. Lite i stil med Lyxfällans ni vet.. Då lär vi förmodligen ha en ganska rejäl budget inför resan när den väl blir av. Jag hoppas på att den blir såpass bra att vi kan få flyga Economy Extra, bara för att det vore skönt att kunna sträcka lite på benen. Dessutom vore det bra om vi kunde göra det eftersom vi i vår planering just nu tänker oss besöka släktingar i San Diego först och sedan flyga direkt till New York, kan det vara skönt med extra benutrymme på en rejäl långflygning. Tänker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar