söndag 1 juli 2012

ingen bra rubrik

Idag är det regn - perfekt dag för att sitta inne och pyssla med det album från resan jag har tänkt jag ska ge till min svärfar, vi ska ju till Etuna nästa vecka och då kan det ju vara trevligt om han får en liten present, jag hoppas jag orkar och hinner göra klart den, men det är bara fem sidor kvar, fram och baksida, och igår gjorde jag tre sidor (eller sex sidor totalt). Bara att köra vidare alltså..

Igår bestämde vi oss, jag och mannen, för att åka till Yxtaholms slott från fredag till söndag den helg då vi firar vår femåriga bröllopsdag! Vi gifte ju oss där och så satt vi och spånade, funderade på hur vi skulle göra med julfirande och andra grejer och så kom idén - bara sådär - och nu ser vi fram mot detta lyxiga firandet. Som jag tidigare skrivit ska vi ju ha en fest också, men den kan vi ju antingen ha innan eller efter, det går ju faktiskt att ändra sig.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar