torsdag 4 oktober 2012

Ullaredsbesök

Jojo. Ho' ha varit i Ullared. Var tredje år har jag räknat ut att jag varit där typ. Och Bräckboden är borta! Det var ju halva grejen.. Hursomhelst, det var inte alls så mycket folk, eller, det var inte så mycket folk som det varit tidigare när jag varit där. Tydligen ganska väl inprickat mellan löningar och bidrag, jag blev inte påkörd på hälarna en enda gång! (Fast jag råkade faktiskt köra på en tjej - bad om ursäkt jättemycket dock). Det var ändå såpass mycket att jag inte orkade vara så avancerad i mitt sökande efter prylar, jag hittade en del av det jag skulle ha, när jag kom ut kom jag på flera saker som jag borde ha köpt men orkade inte gå in ett nytt varv, istället tog jag en vända på området och lyckades hitta tre böcker i bokaffären som finns där (som för övrigt måste ha något av Sveriges (världens) mest otrevliga personal någonsin, de beter sig som att man stör) samt en tomte i storlek en halvmeter som heter Sune (enligt skylten), just nu står han i vardagsrummet men så småningom ska han väl få plats någonstans utomhus tänkte jag, på trappan antagligen.

All in all: jag hittade inga gardiner men väl lite annat. Jag är nöjd och antagligen världens tröttaste, jag tror inte jag blir uppe så länge till, klockan åtta är väl tillåten läggdagstid? Tyvärr går det ut över min Pilatesträning, men jag orkar verkligen inte. Jag måste ju leva också, det är ju fördelaktigt har jag hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar