tisdag 9 oktober 2012

Ytterligare kli

I natt - IGEN! Jag tror jag blir galen!! Förvisso inte lika illa som sist, nu var det "bara" nedre delen av armen. Nu kunde jag i och för sig härleda det till att jag satt och virkade med ullgarn och garnet löpte över min högra hand. MÅSTE komma ihåg att alltid ha långärmat på mig när jag använder ullgarn. Oavsett mängd tydligen. Jag får väl skylla mig själv antar jag. Men ändå. Det är j-igt störande. Förra veckan minskade vi på antidepp-dosen för att se om det hörde ihop med klådan, jag vet inte om det är det eller inte, men jag tror definitivt inte att det var bra att sänka dosen, jag är jättemycket tröttare, orken tappar jag bort litegrann, det går lite upp och ner, idag är det bättre än igår t.ex. (trots kliet). Vi får väl se vad som blir.

Jag har också, idag, premiärköpt höstens första julmagasin! Nu är det nog minst en varje vecka framöver, tror jag, vilket jag tycker är roligt! Min julkortsverkstad har ju pågått ett tag, men inspiration kan man aldrig få för lite av. Jag (har) tjuvkollat lite i de från förra året redan - eftersom jag mådde så dåligt då så räknar jag det som att jag inte alls har bläddrat i dom, så jag har lite extra många i år! Och när vi nu är inne på ämnet så vill jag såklart flagga lite för min julblogg som du kan hitta här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar