lördag 16 juli 2011

Slice me nice

Jag har nu äntligen fixat till mitt Spotify-konto till mobilen så jag kunde gå en liten promenad med musik i öronen (och med mina nya öronproppar som jag köpte i NY, de ser ut som pingviner). Toppen! Det finns fördelar med att vara gräsänka.. Förutom promenaden har jag dock inte gjort någonting vettigt. Det är tur att jag ska till bondeland i morgon, min vän Kia ska ha födelsedagskalas - hon gör alltid god tårta så jag hoppas få inmundiga en tårtbit!

Har börjat med lite stickning i dagarna - det var ett tag sen nu, men suget har funnits där ett tag. Tyvärr har jag ännu inte kommit fram till vad jag ska sticka och därför håller jag på med provlappar i olika mönster. Provlapparna i sig kan man ju kanske göra någonting kul med - en halsduk till vintern? Snitsiga små handledsvärmare? En mössa? Benvärmare? En barnfilt - det är ju flera barn på gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar