fredag 3 februari 2012

Inlägg 490

Just sitter jag lite slappt bakåtlutad i min sköna sjukhussäng - rosa överlakan är det också! Det är trekvart kvar tills taxin kommer och jag är glad att jag har en sån här telefon så att jag kan underhålla mig, sist jag fick behandling vet jag inte vad jag gjorde, läste damtidningar antagligen..

Behandlingen idag gick bra, de hittade ett blodkärl i handen ganska omgående för en gångs skull. Narkossjöterskan var en sån där käck person som liksom halvstudsade in med en syrgastub i handen och hojtade: "HEJ, JAG HETER LENNART, VAD HETER DU?". Mitt svar lät väl ungefär som ett ynkligt pip men det gjorde ingenting, Lennart hojtade vidare "HEJ ÅSA!!!". därefter smakade det lök i munnen och vips var jag vaken igen och var osäker på om jag ens fått någon behandling, jag brukar nog göra det ganska ofta när jag tänker på det, kan ju hänga ihop med närminnet. Huvudvärk har jag idag på min ena sida så det har nog tagit lite i alls fall.

...sådär då, nu är det bara 25 minuter kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar