tisdag 21 februari 2012

toodeloo!

Det går undan vill jag lova, det känns som om jag flyger - jag undrar om jag behöver mer ect egentligen? Man vill ju inte flyga för högt för fort (tänk JAS 39 Gripen). Ska till prattanten idag, så då får jag höra lite vad hon tycker.

Jag har påbörjat sorterandet och arbetandet i pysselrummet - det är fint men det är mycket att ordna. Förvaring behövs, en byrå eller någonting i den stilen. Eventuellt kanske jag kan ta en sväng förbi våra loppisar när jag är på väg hemåt. Vi har ju en del lådor, men man behöver ju någonstans att ställa dem. Nåväl - tids nog ska vi väl få te'et. Har tänkt på att jag nog ska försöka lägga ett schema tillsammans med boendestödet. Jag gillar inte att lägga scheman och ibland har jag blivit så stressad av dem men jag tror faktiskt att jag ska och bör ge det en chans i nuläget. Jag låg i går kväll och började planera bullbak och då leder tankarna vidare till att göra lite andra grejer när man ändå håller på och i slutändan har jag liksom fyllt hela köket med mat för tre veckor. Kanske kan det räcka med varsin semla, köpt, eftersom det är fettisdagen? Fast jag vill nog baka lite ändå - jag gjorde ju ingenting i julas, så nu vill jag liksom ta igen det - och  - kanelbullar är alltid kanelbullar (speciellt nybakade).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar