måndag 6 februari 2012

Taxi och magkramp


Idag har jag åkt sjuktaxi. När man åker sjuktaxi kan man inte betala med kort så jag och taximannen fick åka till en bankomat och hämta lite cash. Roligt. I fredags betalade jag bara åt ena hållet så jag trodde att det skulle vara så idag också. Icke. Jag antar att det berodde på att jag charmade det stolpskott till chaufför som jag åkte med (har man erfarenhet från Löwet så kan man känna igen typen ganska bra..). Jag tror han frågade om allting som gick att fråga om faktiskt och jag hade ju dumt nog satt mig i framsätet. Man får ju såklart skylla sig själv men måste taxichaufförerna verkligen fråga om allting?

Här kommer dagens hemkur:

Magkramp

Det onda lindras med heta omslag av i hett vatten svällda kamomillblommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar