torsdag 17 maj 2012

Böcker

Jag sitter just och skriver in min senaste lästa bok (Mitt livs roll av David Nicholls) och noterar att det inte är så många böcker som jag trodde, på listan. Jag tycker att jag läser och läser i parti och minut, och sen insåg jag att jag också gör det, men, jag läser fyra böcker samtidigt så det gör ju också att det tar fyra gånger så lång tid att bli färdig med en bok. Om ni nu funderat på just det..

I morgon ska vi åka till Göteborg, jag och min man och två vänner. Ska bli roligt, vi tänkte att vi skulle gå på Liseberg. Nu i veckan kom jag att tänka på att det kanske inte är värsta värmen/vädret för att åka just dit. I morgon ska det bli 10-12 grader och halvmolningt, på lördag ska det förvisso bli varmare men då ser jag regnmål hos smhi. Fördel dock: antagligen inte så mycket folk som det blir längre fram i sommar så man kan antagligen åka allting många gånger och det är ju det allt går ut på egentligen. Bra valuta för pengarna osv.

Och slutligen lite business. Jag har tillverkat lite snitsiga hårspännen - om jag får säga det själv - och så tänkte jag att jag kanske kan sälja ett par stycken, så, om ni läser här, ser dem och tänker "åh vilka fina, de passar ju jättebra t.ex. till midsommar" så får ni gärna lämna en kommentar och önskemål om färger.

 
Den gula blomman sitter på en vanlig hårnål medan den röda sitter på en knutnål (om man ska sätta upp håret i en lite "bulligare" variant), så det är bra om ni talar om vilken sort ni vill ha. De kostar 15 kronor styck och man får fyra för 50 kronor, tio för 100 osv. 
*flirtflirt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar