onsdag 2 maj 2012

Vinnarna!

I hear you - det har tagit väldigt lång tid för vinsterna att bli klara - och - när de blev nästan klara så hade allting blivit fel så nu har jag fixat nya vinster. De kommer dyka upp i slutet av den här veckan, eller nästa vecka, jag hoppas på det förstnämnda men med dagens postgång är ju ingenting självklart..

Idag har jag varit iväg på skapande och stickcafé, riktigt roligt att vara igång lite igen. Jag kände dock att febern steg igen, men efter en Ipren så gick det över. Promenaden osv. gjorde väl sitt till där, tänker jag. Jag blir rosslig direkt i halsen också, när jag är ute, men det är åtminstone betydligt bättre än förut och jag ska ju inte göra så mycket mer den här veckan än att skapa på dagverksamheten i morgon förmiddag. Det bra med de här skapargrupperna är att jag inspireras när jag kommer hem och nu sitter jag och ska försöka börja med pysslandet av svärfars present - ett album med bilder från resan. Lite scrapaktigt. Hoppas jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar