lördag 25 augusti 2012

Glasögonormen


Jag gillar dem verkligen! Det är ju fortfarande lite ovant såklart, men gud vad jag tycker att de är snygga!! Nu när jag ändå är inne i förändringens tid så ska jag nästa vecka kapa mina ringar, förlovnings- och vigselringarna. Inte för att vi ska skiljas eller något, men, eftersom jag inte har smala och fina fingrar utan mer prinskorvar nuförtiden så finns ett visst - ett visst - behov att byta storlek. Peter skrämde upp mig igår när han sa att jag kunde få kapa hela fingret så jag låg och tänkte på det hela natten, men, det var ingen fara sa de hos guldsmeden, dock var inte sågarmannen där idag så jag måste alltså vänta tills på måndag. Egentligen vet jag inte varför jag inte gjort det tidigare men man tänker ju, som med kläder, att man snart ska komma i dem igen. Skulle det ske någon gång så är jag inte den som är den, men, tills dess ska man väl vara realist kanske. (Fast jag ska säga att mitt självförtroende faktiskt ökade lite i och med dessa nya ögon, kanske för att jag tänker att jag ser lite mer ut som den akademiker jag ju är).

På måndag ska jag börja med ny yoga också! Vilken fantastisk dag det kommer att bli... 

2 kommentarer:

  1. Det lilla man ser av dom ser kanon ut:) Ska bli spännande att se dom i verkligheten. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

    SvaraRadera