fredag 24 augusti 2012

Inspiration sökes. Nu.

Okej. Give me some inspiration people!! Kan inte komma på någonting som jag vill göra just nu, alltså, jag vet att jag vill sticka men jag vet inte vad!!!! Frustrerad blir man faktiskt. Så. Give it to me!

Ny reseidé har kommit också, såklart, Brasilien (eller Mexico eller Argentina). Plus New York givetvis. Två-i-ett. Som tur är kan vi stöta och blöta våra idéer i ungefär ett år till, innan vi ska försöka få tag i de billigaste och bästa biljetterna, men ett år går fort. Fortare än vad man tror. Hawaii? Kanske lite roligt? Måste kolla upp det..

Mina glasögon har kommit hem nu, de är riktigt bra. Ska vänja mig bara, har bara kollat på tv med dem so far, knappt det, men inte under någon promenad vilket kanske är den största prövningen. Review och bild kommer, förhoppningsvis, inom en inte alltför avlägsen framtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar