torsdag 18 april 2013

EFTERLYSNING!!

Nu efterlyser jag biljetter till Stockholm Music and Art 2013. Min idol kommer dit - Rodriguez, ni vet, han i 'Searching for sugar man'. Jag hade ju kollat förut såklart, jag var helt med på när biljetterna skulle släppas men, tja, det gick ju sådär naturligtvis - glömde bort - och nu är biljetterna slut. Eller, för att citera ticnet "för närvarande uppbokade" jag hoppas att det betyder att jag får chansen igen, att det är folk som inte hämtar biljetter och så vidare, jag ska ha appen öppen konstant på mobilen tror jag.. (Om det finns någon för ticnet, men det gissar jag att det gör annars är de ju lite bakom). Men, om nu någon av er sitter på ett par biljetter till Lördagen den 3 augusti som ni egentligen inte vill ha så kan ni väl höra av er, rimligt pris vore önskvärt, jag tänker inte betala 5000 för en biljett som kostar 700 normalt, det är inte rimligt ens i fantasin här. Spread the Word, eller nåt..



*edit*
Om någon känner att den vill GE mig en present för att jag fyller 34 år i sommar så kan jag naturligtvis ta emot den också, jag är inte den som är den liksom.. Om ni ändå tänkt ge mig något alltså :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar