måndag 22 april 2013

Jag erkänner.

Det där med squats gick inte riktigt som jag tänkte mig, eller, jag gjorde det en gång och sen hade jag träningsvärk från helvetet så tja, ni kan ju räkna ut själva hur det har gått med den saken.. Däremot har jag faktiskt kommit iväg och tränat idag, äntligen, det var skittråkigt ska jag säga. Jag brukar tycka att det är roligt men just idag, nej, inte alls, men det gick och jag känner inte att jag inte vill gå dit igen, det handlar nog till stor del om att jag märkte hur mycket jag tappat på så kort tid. Nåväl. Jag är igång i alla fall. Förhoppningsvis tar jag en runda på fredag också (jag brukar ju köra på torsdagar men nu ska jag ju till Ullared på onsdag och tandläkaren på torsdag så nja, jag misstänker att det nog inte blir så just den här veckan).

Ullareds-resan ser jag fram emot ganska mycket, inte för själva shoppandet i sig i första hand utanför att det är en trevlig tripp med socialpsykiatrin. Vad gäller inköp så lär jag gå all in för inredning eftersom vi tänker köra på en stil istället för nuvarande miljoner (eller ingen, beroende på hur man ser det). Sen lär vi ju rensa ut rejält och göra oss av med en hel del, förhoppningsvis kan vi sälja en del i alla fall. Jag kommer antagligen få ihop en ny pyssellåda som någon kan ha glädje av. Ska verkligen ta ett djupt tag i det rummet och sortera allt, allt, allt. Det är kanske den lättaste delen, att sen hålla ordning är ju den andra delen, men, vi ska köpa en hel del lådor så då tror jag att jag kan få ihop det lite åtminstone. Alltid spännande att se var man hamnar i slutändan.

Post scriptum: När jag skulle komma igång med träningen köpte jag mig ett par turkos/neonlimegröna skor för att det skulle bli lite mer glatt, sen - jag vet inte hur - fick jag idén att jag skulle ha ett par orange byxor också, av samma anledning. Jag har inte använt det ihop men nu har jag dom på mig i alla fall, jag förstår inte riktigt hur jag tänkte - de verkligen lyser! Jag är inte den som är den när det kommer till glada färger, jag gillar det, men här måste det ha gått snett någonstans för det är verkligen inte ens i närheten av snyggt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar