lördag 27 april 2013

Kreativitet per kilo?

Idag har jag varit och kollat in fotoutställningen där jag har med några bilder. Det var roligt, men jag blev väldigt förvånad över vilka bilder de tagit med, inte alls de som jag hade räknat med och absolut inte de jag själv tyckte var bäst. Märkligt hur man ser på saker. Jag tänkte att de antagligen tar ut sådana som är uppenbart bra, alltså sådär riktigt bra och sen tar de dem som är halvbra (dvs. mina). Fast det är ju roligt ändå, det är inte alla som får ha med sina bilder!

En annan grej: vi har påbörjat packningen inför flytten, jag var ju i Ullared i onsdags så det som köptes där och som ska till nya lyan är nu nedpackat! Det känns ju bra med en start i alla fall. Projekt nummer två är nog att rensa ut här i skaparrummet, jag tror det kommer att bli en kartong eller så, det ska bli rätt skönt att bli av med en del faktiskt. Givetvis hade jag en tanke med det jag köpte en gång i tiden men det är ju inte allt som blir gjort tyvärr, sen tror jag att jag skapa ett pågående event där folk får komma och plocka ut de vill ha och tja, kanske kan man ta betalt per kilo eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar