tisdag 24 januari 2012

485

Nu är det bara 15 inlägg kvar.. 

BarbaStark är nu färdig, eller, kroppen är klar, jag tänkte virka kropparna först och sen gå all in på tillbehören (armar, ögon, flöjter och speglar). Så, nu vet jag hur stora de kan tänkas bli och svaret är: 16 cm. På höjden. Bredden har jag inte ens mätt. Jag har lagt ris i botten för att de ska kunna stå upp och det har funkat bra, bortsett från att de läcker ris, jag gissar att jag tryckt i lite väl mycket annan fyllning i förhållande till riset. BarbaFin som jag börjat på nu ska få mindre ris och mer fluff.

Idag har jag haft BST här, det är alltid bra, jag vet ju det. Vi gick en promenad, den första på flera dagar för min del. Det var skönt och jag är glad att jag kom ut, såklart, då känns det lite mer okej att jag inte gör något mer nu. Vettigt alltså, kanske ska tilläggas. Nu på eftermiddagen har jag börjat känna mig illamående - inte bra - jag har inte haft magsjuka på år och dag, inte ens när jag jobbade natt, ensam, på en avdelning med vinterkräksjuka. Nu har jag ju inte träffat någon sådär speciellt, mer än Peter och BST vilket i och för sig kan vara tillräckligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar