måndag 23 januari 2012

Man måste separera inläggen

Och på tal om det så är det ingen som vill vara med i tävlingen. Det kan antingen bero på att alla missat den eller på att det inte är någon som läser. Känns helt klart bättre med anledning nummer ett. Här har ni inlägget där jag förklarar det hela.

Igår började jag tillverkningen av BarbaStark - det röda barnet - jag har köpt lite garn som jag tänkte var perfekt till amigurumisar. Det var det inte. Virknål? 4-5. Amigurumisar är ju ofta ganska små så den är kommer väl kunna klassas som en jätte. Jag funderar på om jag ska skänka bort Barbafamiljen, när den är klar alltså, till någon barnavdelning på ett sjukhus. Själv låg jag ju på Barn A när jag fått diabetes (och när jag opererade bort blindtarmen) så det kanske är ett bra mål.

I övrigt kan man väl säga att allt är som förut. Jag är bara så trött och jag orkar verkligen ingenting. Jag skulle gärna vilja gå ut, men det är liksom omöjligt. Idag skulle ju mitt BST kommit, men jag orkade inte med det heller, så jag avbokade (ja, jag vet att det är jättedumt, men jag orkade verkligen inte). Det är som att bestiga Mount Everest med en packning på några hundra kilo. Jag liksom går från sängen och hit till soffan och det är väl ungefär det som blir gjort. Det är så konstigt. Jag är i och för sig van, men det känns ändå jättefel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar