måndag 16 januari 2012

Via min kusins blogg har jag hittat till den här sidan där jag i sin tur hittat den här tröjan:



Jag tycker ju inte det själv, men, jag tänker att om jag har detta linne så kommer jag ju åtminstone ibland se mig själv framför spegeln och det kan ju inte vara dåligt. Jag är rätt säker på att den kommer att få bo här snart! Jag tycker ni ska kika in för det finns massor av härliga saker att finna!

Nu till något annat (men ändå i samma bransch). Om ni har mig som vän på ansiktsboken så har ni redan sett det - om inte - här kommer den senaste cupcake-mössan:

Den här är nog faktiskt den som jag är mest nöjd med hittills - någon som vill ha en? (eller kanske ha en att ge bort, beroende på ålder osv.)

Jag hittade också en bild på den här lilla sötnöten - Flisan..



sjuka ideal kroppsideal perfect utseende mode fashion Avannasjuka ideal kroppsideal perfect utseende mode fashion Avanna

1 kommentar:

  1. En sådan tröja tyckar jag du ska slå till på, jag har en annan liten kaxig tröja från Avanna, men tyvärr för liten just nu ;-D Å LCHF är nog bra för måeendet, jag åt det förra hösten å blev väldigt energisk och pigg!!!
    Nu väntar disken på mig ;-D

    SvaraRadera