fredag 13 april 2012

Ajm bäkk

Och jag avslutar resan som jag började, nämligen: sjuk! Jag har så jädra ont i halsen, om jag går ut och andas utomhus så gör det jätteont. Väldigt obra. Semesterresan tog ju också en del kraft så jag blev så himla trött och därför for jag hem från Eskilstuna idag medan maken är kvar för att fortsätta fira svärfar. (Återigen har jag lärt av tidigare erfarenheter, jag stoppar i tid!).

Resan var extra härlig när vi hörde om hur vädret var hemma - snö och snöstorm kontra vår värme. Sol var det lite från och till, men som sagt - i jämförelse så var det ganska så trevligt ändå. En sammanfattning som inte inkluderar det rent sociala med familjen är: jag trodde vi var på charter under nyår. Det var vi inte. Nu har vi varit på riktig charter. Jag kommer aldrig åka på charter av egen kraft i framtiden. Reseberättelsen får dock vänta lite, den kräver lite bearbetning kan man säga - men det var fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar