fredag 27 april 2012

Det måste ju vara ett skämt?!?

Nu är jag tämligen övertygad om att jag har feber - IGEN - vi har ju ingen termometer, men man känner ju sådant ganska väl... Jag kräks gärna på hela skiten om det går. Hostmedicin har vi i alla fall införskaffat och det är ju en absolut fördel, ska (när jag skrivit klart det här inlägget) trava ner i köket och ta mig en eftermiddagshutt, kanske kompletterar jag med en ipren också, det kan knappast vara en dålig sak tänker jag. Då kanske jag orkar lite mer också. MEN. (Och det kanske är det som påverkat mig också) jag har i alla fall tagit hand om klädhögen modell söderhavet som har legat på vårt sovrumsgolv ungefär sen vi kom hem. Sen tvättade vi ju igen och ja, ni kan ju räkna ut var den tvätten hamnade.. Nu är det emellertid alldeles fritt från kläder på golvet och det är ju faktiskt rätt bra. Fler knop i den vägen lär det knappast bli idag - men i morgon är det ju våran roliga dag, så då måste jag vara frisk och då är det väl än mer lämpligt att jag tar det lugnt nu kanske. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar