lördag 21 april 2012

Rapport från ett sjukt hus

Fortfarande är det hosta, slem, snyt, skrovliga halsar och nysningar som gäller här i det Nybergska hemmet. Själv har jag satsat på att vara frisk på måndag medan Peter har siktet inställt på morgondagen (jag är mycket imponerad, och jag hoppas såklart att det går som han vill). Jag kan ju småstarta själv också faktiskt, om det känns att jag har ork!

Utöver städande som är prio ett, kommer nästa vecka även innehålla Ekorrarnas loppis (för vi bestämde väl det Veronica?), besök på dagverksamhet, skapande och stickcafé (äntligen!!!) och i slutet, på söndagen, besök i Falköping med smörgåstårta på menyn (det är ju bönner'a som vi brukar fira högtidliga saker med - påsk, nyår och midsommar) eftersom det var påskmenyn som vi ju missade. Smörgåstårta är alltid smörgåstårta och ja, jag gillar det! Veckan därefter, ja, då är det helt plötsligt MAJ månad. Jag begriper't inte.


1 kommentar:

  1. Lämnar stora krya på kramar å tackar för länken till inred med romantik, massa fint och inspirerande hittade jag där! :-D
    KRAM

    SvaraRadera