onsdag 17 november 2010

Minns denna dag!

...idag är det nämligen dags för första delen av den sista Harry Potter-filmen!! Snacka om förväntningar. Jag är lite osäker på om förväntningar är bra i det här fallet (jag antar att det är som t.ex. Sagan om ringen - filmerna (som jag inte sett för att jag somnar efter ungefär en halvtimme, men jag ska försöka läsa böckerna så småningom och då kanske jag förstår grejen lite bättre - fast jag har försökt tidigare, med samma resultat tidigare. Dock har jag hört att de första hundratalet sidorna är värst. Återkommer (kanske) i frågan) och liknande - förväntningarna är enormus gigantus och då blir det lätt att man blir besviken. Fast jag tror inte det, jag har inte blivit besviken på de sex filmer som jag hittills har sett, så jag tror det blir bra!! Om det mot förmodan inte skulle vara så, så har vi i alla fall bestämt att vi köper med oss en grekisk grillbricka hem och festar på eftersom vi inte hinner äta innan filmen, det vet vi inte kan bli dåligt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar