lördag 20 november 2010

Tro det om ni vill

...idag ska vi gå på bio igen! Tyvärr inte Harry Potter utan Cornelis. Med två vänner, om de vågar sig på att köra bilen - personligen tror jag inte att det är något problem på den fronten, det var nog värst igår och när jag tittade ut igår kväll så hade det slutat snöa. Well. Oavsett har jag köpt fyra biljetter, så jag hoppas de kommer, annars får jag väl försöka sälja dem till någon snygging på gatan.. (Vilket kanske framförallt kräver att det inte finns några platser kvar). Nåväl, nåväl - det blir det det blir.

Häromdagen tänkte jag på New York och att vi ska åka dit. Jag har saknat den där förväntanskänslan ett tag nu och det har legat i periferin någonstans, men då - alltså när jag tänkte på det - kände jag ett litet pirr i magen efter resan. Skönt det. Hade varit lite surt att ha betalt och fixat allt för att sedan inte komma iväg kan jag känna. (Det är klart vi har avbeställningsskydd osv. men i alla fall - jag har liksom kluddat ner varje dag i min kalender med nedräkning redan). 207 dagar är det kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar