söndag 5 juni 2011

Jeeiijj!

Nu har vi internet också. Och TV-kanaler. Det börjar helt enkelt bli lite mer normalt här.. Peter storjobbar med uppackandet, jag storjobbar med trädgården - har tagit lite före-bilder och om jag blir klar idag så blir det efter-bilder, såklart, som ni ska få se. Har gjort liknande med själva insidan av huset också, men det lär väl dröja några dagar till innan det resultatet kan redovisas..

Det är väldigt varmt i det här huset nu, väldigt. Jag är glad att vi har källaren - igår tänkte jag sova där, men sen kom vi på hur man öppnade fönstren lite mer rejält och sen var det rätt skönt i natt, men det blir ju varmt snabbt på morgonen (och då är det ändå inte morgonsol i sovrummet..). Fast, med tanke på hur man gnällde över snön och kylan i vintras så ska man väl vara nöjd nu, det lär väl bli svalt tids nog ändå, och, som skrivet - vi har ju källaren.

Jag har funderingar på att göra en exklusiv reseblogg. Jag vet att det finns resedagboken och sådär, men, sen tänkte jag att det är långt mycket lättare att ha allt på ett ställe. Och. Vi lär ju gå vidare med nästa reseplanering när vi kommer hem (eller kanske inte vi, men jag) och då kan det vara roligt att spara idéer och sånt i den bloggen. Vad tror ni? Har jag för lite liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar