söndag 5 juni 2011

Qué?

Jo. Som ni vet ska vi ju till New York. Eftersom vi var ute i oerhört god tid så bokade vi hostelet i slutet av juli förra året. Inte så dumt. Kan man tycka. Tyvärr hittar jag nu inte hostelet vi valt. Alls. Försökte ju maila men mailen fungerade inte, redan där började jag bli lite nervös men, man kan ju skriva fel osv. Nu då: jag försöker hitta via sidan vi bokade igenom (hostelbookers.com) och nej, där finns inget hostel med det namnet. Länken som jag fick i bekräftelsemailet fungerar inte heller, man kan googla det - såklart - och man kan hitta det, men, det går inte att boka någonting där. Alls. Igen. Så nu har jag mailat två mail till hostelbookers för att fråga och samtidigt har jag börjat kolla runt vad för alternativ vi har - lite funderar jag över om man helt enkelt bokar av och bokar på något annat. För säkerhets skull. Men jag får väl vänta och se - tyvärr tycker jag inte så mycket om att agera på det sättet. Jag vill vara säker och jag vill vara säker nu. Inte om tre timmar eller i morgon, NU. Det är ju inte särskilt lång tid kvar tills vi åker och, ja, jag vill vara säker så in i bängen!!

Men jag har i alla fall ringt hotellet i Atlantic City och bokat om, så det är i alla fall klart. Och det hotellet finns uppenbarligen kvar. Tur det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar