söndag 12 juni 2011

Nedräkning de luxe!

Nu är det bara idag, i morgon och sen är det tisdag och vi beger oss till Arlanda, sen är det onsdag och då blir det New York!! Skönt för er att slippa mitt tjat om att det snart är dags (men ni kan vara lugna, vi ska nog hitta ett nytt projekt när vi kommer hem, nästa år har vi t.ex. varit gifta i fem år = resa).

Min pin-kod till sim-kortet är borta. Ett tag kunde jag den verkligen men nu har jag, såklart, glömt den. Jag tappade telefonen i golvet för några dagar sen och sen dess är sim-kortet låst. Har letat igenom alla ouppackade kartonger men upptäckte idag, till min sk. glädje (eftersom jag inte hittat den i de lådor jag letat i) att det finns fler i källaren, så det är väl det som är mitt nästa mål i livet kan man säga. Jippie!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar