tisdag 7 juni 2011

Ett rejält åskväder senare:

..har vi fått bekräftat att vi bokat boendet
..har vi fått veta att vi får depositionsavgiften som vi betalade till hostel nr 1 tillbaka från hostelbookers.com
..har vi fått tågbiljetterna till Arlanda
..har vi räknat innehållet i vår New York-spargris och blivit glatt överraskade av 4092 insparade pengar
..har vi ändrat adressen i vårt ESTA
..har jag blivit helt genomblöt och missat yogan (jag tänkte att jag skulle cykla dit, inte ta bilen och jag vägrade ge mig, men när jag cyklat 30 meter och vägen försvann framför mig och jag kände att jag var genomblöt - trots regnkläder - in på bara skinnet så gav jag upp).

Det viktigaste av allt får nog ändå sägas vara att det är fräsch och sval luft här nu - så gött! Sen vi flyttade in har det varit sådär härligt kvavt konstant, man har inte kunnat sova ordentligt men nu kanske det går bra ett par timmar i alla fall!

Kvar nu:

..ändra adressen för shuttlen från flygplatsen
..få bekräftat att vi avbokat hotell nr 3
..lämna in pengarna på banken så vi får dem på kontot istället
..fixa en eventuell reseblogg
..maila musikalgrejen (ju mer jag tänker på det, ju mindre har jag lust att skicka kortnummer och id-kopia bara sådär).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar