måndag 6 juni 2011

Nationaldagen

Jojo. Förra året körde jag runt som en galning för att få tag på blågula dammsugare (alltså kakan, ni vet), men när jag inte lyckades så körde jag på blågult koncept. Det blev en smörgåstårta (ganska svenskt) av hönökaka (blågult tryck) jag fixade någon typ av blågul dryck och som avslutning blev det ostkaka (gult) med blåbärssylt. I år blir det nog pannkakstårta för vi har kvar pannkakor sen igår och att utnyttja budgeten känns inte så roligt med tanke på vad som väntar.. Fira kan man ju faktiskt göra ändå!!

Hos EANY har jag hittat mitt födelsedags-häng. Choklad och vinbar - kan det bli annat än bra? Jag tror inte! Ska bli mysigt tycker jag, även om jag inte är en vinkännare av rang (choklad däremot, det är min bransch). Fortfarande har vi inte hört någonting om hostelet, jag har legat och funderat över det i natt och det lutar väl åt att vi, om vi inte hör någonting, avbokar och satsar på ett annat ställe - vi har ju lite alternativ nu i alla fall.

Nu: fortsatt upplock.

det här tycker jag var en roligare version än bara en vanlig flagga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar