lördag 17 september 2011

Man är inte äldre än man gör sig...

Sittande med släktforskningen och så kör man fast så in i bängen! Trött blir jag och min koncentrationsförmåga är ungefär noll och inget så nu överger jag den delen.. Jag ska ju ta det lugnt är det sagt. Tydligen var släktforskningen och trädgårdsarbetet (dvs. trycka ner lite lökar under jorden och sedan vattna) för mycket och återigen sitter jag här och vill bara dö. För vilken gång i ordningen? Ja. Vi behöver inte ens ta upp den frågan..

Som tur är, har jag hittat en bra sida för människor i min ålder och några år till.. Nämligen den här! Som tur är har jag också inhandlat ett gäng faktiska tidningar på second hand för att dra ut alla roliga sidor med beskrivningar och recept.














Jo. 32 år. Säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar