måndag 7 januari 2013

Snart är sommaren här!

Jag har verkligen tappat min julsugna sida. Alltså, förr var jag så himla deppig för att man var tvungen att plocka undan allt och jag väntade in i det längsta. Så icke i år - när jag blir frisk (jag har nu bestämt mig för att vara sjuk tills jag blir frisk, dvs. inte ha dåligt samvete, det tar ju så mycket längre tid innan man blir frisk om man inte är sjuk när man är sjuk) ska jag lägga på ett kol. Jag ska fixa lite nya gardiner i sovrum och sånt, jag ska fixa fönsterlampor, förhoppningsvis genom att jag hittar snygga virkade dukar på någon loppis som jag sedan stärker över något lämpligt så att de får formen av lampor (jag visar när jag är färdig med detta projekt), perfekt när det fortfarande är ganska skumt men inte jul. Hoppas jag, vill säga, jag vet ju inte riktigt om det kommer att fungera.. Jag har en annan plan också, jag har ju sett att de här stegarna är så populära nuförtiden - ni vet vilka jag menar - och jag tänkte att jag ska ut i skogen och plocka reda på rejäla grenar (givetvis sådana som ligger på marken) så att jag kan göra en egen med något snyggt snöre eller liknande vid varje "steg", kanske kan det bli en målning därefter, vi får se.

Lite manisk i mitt sinne? Ja, kanske lite.. (men shit, jag måste hitta min lapp med tid hos min prattant!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar